miercuri, 17 martie 2010

Nimic....

nou pe frontul de vest.
Nuuuuu! Nu ma apuc sa povestesc cartea si nici nu am ...razboi:).
E chiar prea multa liniste.Doar eu o tulbur cu intrebari de genul:"la ce mai ai de invatat?"..."Ti-ai terminat de citit cele 4 pagini din.... ?"..."ce vreti sa mancati maine?"..."cand te apuci sa mai lucrezi la matematica?"...
Ce ma bucura e ca... SE TOPESTE ZAPADA!!!!.
Poate mai apucam sa servim si putina primavara.
Daca nu vine primavara cum mai putem culege floricele sa intampinam....Floriile,care ne bat deja la porti?

10 comentarii:

  1. La noi deja a venit Primavara!!!Ieri si azi am avut temperaturi de 14ºC.Cativa pomi deja au flori si am vazut intr-o curte narcise...Imi venea sa intru sa cer 3 fire.Imi pare bine ca-i pace!!!Te pup,noapte buna!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Angi, astea sunt' apucaturi' de mama!!

    Primavara mea este ..incerta.

    RăspundețiȘtergere
  3. "În noi e loc numai de iarnă
    Vom îngheţa sub ultim ger
    Orbecăind pe copci de gheaţă
    Ca un stingher spre alt stingher."

    RăspundețiȘtergere
  4. Si narcisele mele galbene sunt imbobocite,numai ca simt eu ca se chinuie,e prea interesanta vremea ,iar plantutelor le e greu sa inteleaga acest lucru,Judy.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. "Apucaturile astea de mama" ma vor tine pe val inca mult timp.
    Imi aduc aminte de mami,cand ,intr-o vacanta de vara ,ne-am intalnit ,noi cei trei frati,in bucatarie si ne-am intins la povesti.Intra mami ,ne vede pe toti,asa ,fara nici o treaba,si ne intreaba:"-Voi n-aveti nimic de invatat?".Toti am izbucnit in ras, nu de altceva, dar eu lucran,sora lucra, fratele lucra...,dar "apucaturile de mama" au actionat din ...inertie,deci....mai am de asteptat cativa ani buni sa nu-mi mai intreb baietii:))).

    Parca,azi, miroase si la noi a primavara...incerta,Gina.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu vreau sa alung primavara continuind aceste ...suberbe versuri,care de catva timp nu-mi dau pace,dar vreau sa strig:
    Primavara,unde esti?
    Hai mai repede ca vom deveni ...oameni reci din toate punctele de vedere!

    Imi place ideea pe care ai avut-o pentru bloggul tau,Virtualkid!Vei aduna atatea clipe pretioase pentru frumuselul copilas!

    RăspundețiȘtergere
  7. Vine primăvara.. sunt bune întrebările...
    ţi-a auzit strigătul...priveşte pe fereastră... deja primăvara îţi face cu mâna...

    RăspundețiȘtergere
  8. Azi am stat pe afara ca un ...fluture,am facut de toate:).
    Cum iti da pofta de viata putin timp frumos,Denisia!
    O vreme cat mai insorita sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  9. azi am umblat in costum, era super bine, cald si... primavara in suflete si pe strada!

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi pare bine ca primavara e tot mai frumoasa,Ionel!

    RăspundețiȘtergere