luni, 23 august 2010

Târgul Meșteșugarilor 2010 Oradea


























Deși a avut loc acum o lună,la Oradea,nu pot să nu vă arat cât de frumoși pot fi oamenii prin ceea ce meșteresc.Mereu vedem tot felul de necazuri în jurul nostru și uităm să privim spre partea frumoasă a existenței noastre.Am participat la acest târg alături de alte trupe de dansuri populare din Bihor,doar să mai pigmentăm un pic atmosfera cu cântece și dansuri românești,ungurești,slovace...

Las imaginile să vorbească,fiindcă o fac mai bine...:)))),meșterii venind din mai multe colțuri ale țării.
Fiecare să-și aleagă ce-i place,iar la un astfel de târg merită să mergeți fiindcă sunt mult mai multe de văzut decât am putut eu să cuprind.

:(Înainte să plec de la târg,am călcat într-o groapă și-am făcut o entorsă de toată frumusețea pe care am dus-o acasă și-a trebuit tratată toată săptămâna...

13 comentarii:

  1. Doamne, cate lucruri frumoase!Ador iile si imi doresc enorm una, insa n-am reusit sa o achizitionez.Si vasele din lut imi plac mult de tot si mi-am luat si eu cateva-am chiar un set din cesti de cafea facute din lut.
    Frumos, frumos, frumos...

    RăspundețiȘtergere
  2. :)Da angi, sunt frumoase lucrurile acestea făurite de oameni care iubesc frumosul, la fel ca dansurile voastre.;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-a cumpărat și mie Steluța o ceașcă de cafea,așa că atunci când sunt la Remetea numai din ea beau cafeaua de dimineață.Iile m-ai vrăjit și pe mine,Miki,dar prețul e prororțional cu munca depusă rămânând doar cu ...imaginile.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt sigură că ți-ar fi plăcut,Ina. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Fiecare meșter a lăsat câte o bucată din sufletul lui frumos în fiecare lucrușor făurit.Așa suntem și noi cu dansurile, ne lăsăm părticele din suflet pe fiecare scenă pe care dansăm.
    La anul,Steluță,poate ne completăm,tu setul de farfurioare,eu setul de cănițe:)...

    RăspundețiȘtergere
  6. Cate lucrusoare frumoase! Si mie imi place sa merg la astfel de targuri. Si mi-ar fi placut sa te vad dansand.

    RăspundețiȘtergere
  7. Poate voi reusi sa postez si dansuri,Teodora si atunci ma vei vedea cum incerc sa tin pasul cu fetele din trupa:))...glumesc si eu,mie chiar imi place sa dansez!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ms,Steluța pentru Kredenc:)):))!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Vezi că poţi citi şi la meşter.;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Postul acesta al tau e o bucurie pentru cine il citeste.

    RăspundețiȘtergere