miercuri, 6 octombrie 2010

Am terminat

Cand zic asa chiar ca-mi pare bine.De o luna suntem cu o parte din casa in renovare.Am reusit saptamana asta sa finisez curatenia...vopsit usi si geamuri,paluxat parchet,pus mobila la loc aranjat lucruri in dulapuri ,vitrine.Azi am pus ultima perdeluta.Gata!Poate am mai mult timp si pentru altceva:)...adica sa hoinaresc prin lumea virtuala.
Azi am pierdut timpul prin magazinele de mobila din Stei.Cautam o canapea.Am gasit.Acum urmeaza s-o cumparam . Alti bani,alta distractie!

6 comentarii:

  1. Sa va bucurati de casuta voastra renovata!!!!Te pup si-ti doresc o seara frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce ma bucur pentru tine!
    Sa va fie bine mereu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Fain!!
    Să te bucuri de frumusețea casei tale!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos,Judy,Mariana,Gina,pentru gandurile bune.
    Stiu ca fiecare a simtit macar o data acest "gata" plin de multumire sufleteasca.
    Chiar ma bucur de casuta mea!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Bucura-te un pic, pentru că se găseşte imediat altceva de făcut.;)

    RăspundețiȘtergere