vineri, 19 aprilie 2013

R.I.O. Ochii albastri de acasa:)!

Sorin mai are si alte oglindiri.
Treceti si vedeti!Eu vad!:)



26 de comentarii:

  1. Angi mama, ai uitat sa o rimelezi! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. aha! de acasa?!... oare de ce nu înteleg... Ajuta-ma ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))Sunt farurile masinii.
      Teddy le-a cosmetizat un pic,le-a fotografiat,iar eu am profitat de o imagine ce-mi place.
      Imi place imaginea tocmai ca lasa loc de interpretari.:)
      Mie mi se par ochi de dragon,Teddy spune ca sunt niste diamante...
      Poti face si conturul masinii dupa "privirile" ei albastre.:))
      Exact ca la om.Ochi frumosi si expresivi,om frumos!:)
      Pupici!

      Ștergere
    2. aaaa! acum am înteles! însa...Teddy al tau este adevaratul diamant! ;)
      pupici

      Ștergere
    3. :))Unul care mai trebuie "slefuit" din cand in cand.
      Pupicio!

      Ștergere
  3. Foarte inspirată postare! O seară frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar nu-mi dadeam seama ce sunt..Ma gandeam la niste stele, dar acum m-am lamurit:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pot asemana si cu stelele,dar cele carestralucesc pe sosea...uneori chiar te orbesc.:)

      Ștergere
  5. Ingenios !
    Fără ajutorul dat lui CARMEN nu mă descurcam !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar cå se poate interpreta ... Imi storceam creierul, gandindu-må cum ai ajuns cu oglinda sus la stalp :-))
    Este de culoare neagrå masina?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Azi,urmaream un cuc ce canta sus pe sarmele electrice.Ma gandeam ce usor ii vinelui sastea acolo.:))Eu sigur n-as putea sta asa desus.
      Noaptea toate pisicile sunt negre,nu?!:))

      E albastra.

      Ștergere
  7. Eu vad si forma masinii si culoarea... O vad rosie, dar nu stiu de ce. Probabil pentru ca are ochi atragatori si rosu e o culoare care atrage toate privirile.
    O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar embleme pe care-i sta scris numele e rosie.:))
      Oricum,explicatia ta e foarte adevarata.:))
      Noua ne-a atras privirile si culoarea reala,adica cea albastra.:)

      Ștergere
  8. Faina ideea ta! Felicitari si o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ideea e a lui Teddy,:)
      Eu doar am preluat-o si i-am dat o utilitate.:)
      Munca in echipa la noi in familie!:))

      Ștergere
  9. Sunt de acord cu tine, Angi! Si mie imi par ochi de dragon. :)
    A iesit un albastru foarte frumos :)
    Noapte buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si cand ma gandesc ca e doar lumina alba,vazuta de un iubitor de masina.:)

      Ștergere
  10. Zau ca e interesanta ideea! Nu m-as fi gindit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multe amanunte nu bagam noi in seama,apoi,cand le remarcam devin esentiale.;)

      Ștergere
  11. mai sa fie! niciodata n/am vazut ce ochi albastri are masina voastra. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Bună Angi!
    Un weekend excelent drag amea să ai!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea,am avut un sfarsit de saptamana,plin,plinut.:)
      Uite la ce ora reusesc eu sa mai scriu cate ceva.
      Azi deja,e o noua zi!
      Saptamana frumoasa iti doresc!

      Ștergere